FANDOM

Viljaympyrät.png

Viljaympyröitä

Piirrä ympyröitä kaupunkien ja heimojen lähelle, niin voit toimia kaupunkien ja heimojen kanssa. Viljaympyrät on työkalu, joka luo vaihtelevan viljaympyräkuvion paikkaan, johon se ammutaan.

Jos viljaympyröillä oikeasti on vaikutusta heimoihin tai kaupunkeihin, se on tuntematon. Oikeastaan sen ainut tunnettu vaikutus on saada ryhmä otuksia tutkimaan sitä (mutta jonkin ajan kuluttua ne joutuvat paniikkiin ja juoksevat pois). Joskus viljaympyröistä voi kuitenkin olla oikeaa hyötyä (esimerkiksi kun tehtävässä pitää löytää älykäs otus ja napata se, mutta sellaista ei löydy).

Viljaympyröistä ei saa minkäänlaista suhdehyötyä heimoihin tai kansoihin - ei edes monoliitilla kehitettyihin. Oikeastaan, jos viljaympyröitä käyttää avaruusajan kansaan, saa suhdemiinusta -20 "Kansalaisten säikäyttelemisestä". Se saa myös valtakunnan hyökkäämään heti pelaajan kimppuun, vaikka kansa olisikin liittolainen.

Otuspelissä viljaympyröitä voi löytää läheltä otuksen 3. pesää. Niitä voi löytää myös eri planeetoilta avaruuspelissä. Huom. Kun viljaympyrän asettaa Siirtokunta, sen asukkaat tulee sinne samalla tavoin nuotti päänpäällä kuin sivilisaatiopelissä kun käännytetään kaupunkia.

Hankkiminen Muokkaa

Tämä laite kuluttaa aluksen energiaa. Se myös edellyttää Matkailija 1 tai Eläintieteilijä 1 -ansiomerkkiä.

Sijainnit Muokkaa

Laite voidaan ostaa seuraavista paikoista:

Ostopaikat
Valtakunnan tyyppi Ostohinta
Oma valtakunta 80,000§
Soittajavaltakunta 50,000§
Diplomaattivaltakunta Ei ollenkaan saatavilla
Ekologivaltakunta Ei ollenkaan saatavilla
Ritarivaltakunta Ei ollenkaan saatavilla
Tieteilijävaltakunta Ei ollenkaan saatavilla
Samaanivaltakunta 50,000§
Kauppiasvaltakunta 60,000§
Kulkurivaltakunta Ei ollenkaan saatavilla
Soturivaltakunta Ei ollenkaan saatavilla
Fanaatikkovaltakunta 50,000§

Aluksen työkalut      

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki