FANDOM

Ambox aika Tämä sivu kertoo asiasta, joka ei tullut mukaan peliin.
Yhdistä, poista tai muokkaa sitä, jos tieto on vanhaa.
Veriefekti

Willosaur on tappanut otuksen.

Veren piti tulla mukaan Sporeen vielä vuonna 2005. Se kuitenkin poistettiin, kun Electronic Arts päätti muokata pelistä enemmän lapsille sopivan. Toinen syy veren poistamiseen saattoi olla se, että kaikkien otusten veri ei välttämättä olisi punaista (Maassakin elää otuksia joiden veri on vihertävää).Veren saa takaisin modilla.

Solupeli Muokkaa

Nykyisessä Sporessa solupelissä on ainut vereen viittaava efekti: jos solu syödään, se muuttuu lihapaloiksi, joita ympäröi pieni, verimäinen kelmu. Ei silti tiedetä, tarkoitetaanko sillä verta.

Otuspeli Muokkaa

Kun eräässä aikaisessa Spore -esittelissä Will Wright johti Willosauruksensa hyökkäykseen otuspelissä, otus kuoli. Kuolleesta otuksesta tuli ulos verta. Otukset saattoivat jopa irroittaa toistensa päitä taistelussa (tämä toiminto poistettiin, koska se oli liian väkivaltainen). Taistelut olivat tässä Sporen versiossa realistisempia, mutta väkivaltaisempia.

Heimopeli ja sivilisaatiopeli Muokkaa

Ei tiedetä, olisiko heimopelissä ja sivilisaatiopelissä esiintynyt verta.

Avaruuspeli Muokkaa

Aikaisessa avaruuspelin versiossa otus olisi räjähtänyt ja verta olisi esiintynyt, jos sen tiputti T0 -luokan planeetalle. Nykyään otukset voivat jäätyä, palaa, nälkiintyä tai tukehtua tälläisissä tilanteissa - mutta verta ei esiinny.

Darkspore Muokkaa

Darksporen trailerista päätellen Darkspore tulee olemaan hyvin raaka. Sen arveltu ikäraja on 16.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki