FANDOM

Spore etu.jpg
Spore-pelit, lisäosat ja tuotteet

SporeSpore Ihkut & IljetyksetSpore Galaksissa kuhiseeSpore OtuseditoriSpore Origins
Spore HeroSpore Creature keeperSpore Hero ArenaSpore CreaturesPäivitykset
SporepediaSpore-UniversumiSpore -oheistuotteetGalactic EditionDarkSporeSpore 2D Creature Creator

Spore hero.png

Spore Hero on erillinen Spore -peli Nintendo Wiille. Peli perustuu pitkälti Spore Galaksissa kuhisee -lisäosaan, ja se keskittyy paljon alkuperäisen Sporen otuspeliin.

Tietoa Muokkaa

Pelistä mainittiin ensimmäisen kerran julkisuudessa GameSpotin haastattelussa, jonka päätarkoitus oli kertoa tieto Spore Galaksissa kuhisee -lisäosan julkaisemisesta. Spore Heron lisäksi haastattelussa mainittiin muitakin uusia Spore -pelejä, kuten Spore Creature keeper, peli, jossa pelaaja pitää The Sims -tyyliin huolta omasta Spore -otuksestaan.

GameSpotin mukaan peli julkaistaisiin 25. syyskuuta 2009.

Pelin alussa kaksi komeettaa osuu planeettaan, yksi punainen ja yksi sininen. Oma otus syntyy sinisestä komeetasta ja on valmis tehtäviin, jahka sen osat on valittu. Osia ovat hyökkäyksiä, sosiaalisuutta tai tutkimista parantavat osat (ja niiden yhdistelmät.) Pelin alussa täytyy opetella taistelemaan, tanssimaan, kävelemään ja laulamaan "Sienilaakso"-nimisessä paikassa.

Pelissä kerätään "sinisiä sirpaleita", jotka vastaavat PC-Sporen DNA-pisteitä. Peliin liittyy oleellisesti myös mystinen ja paha punainen komeetta, josta kuoriutuu poikasia ja Zarkhator niminen otus joka yrittää vallata planeetan punaisten meteoriittien avulla. Pelaajan pitää tuhota punaiset meteoriitit ja päihittää Zarkhator joka voimistuu pelin edetessä.

Saatavilla olevat osat ovat samat kuin PC-Sporessa ja Spore Ihkut & Iljetykset -osasetissä yhteensä. Otuksen ruumiinrakennetta ei kuitenkaan voi muokata, vaikka siihen voikin lisätä osia. Sen sijaan ruumiinrakenteen voi valita valmiista malleista. Jalattomia otuksia ei voi luoda. Otuksella on oltava ainakin yksi jalka ennen kuin sen voi tallentaa. Olento pitää kehittää läpi eri sukupolvien kuten PC-Sporessakin. Saadakseen uusia sukupolvia on käytävä pesässä.

TasotMuokkaa

(Tasot eivät ole välttämättä oikeassa järjestyksessä)
  • Sienilaakso (Mushroom Valley)
  • Muinaiset kukkulat (The Ancient Grounds)
  • Kuutamoinen kivitie (Moonlit Stoneway)
  • Kuutamoinen luolasto(Moonlit Cavern)
  • Otusranta (Creature Beach)
  • Sienilehto(Mushroom Grove)

Kuvat ja videot Muokkaa

Traileri

Spore Hero and Hero Arena Teaser Trailer01:01

Spore Hero and Hero Arena Teaser Trailer

Katso myös Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki