FANDOM

Keskeneräinen Tämä sivu on keskeneräinen.
Toisin kuin {{Muokataan}}, tämä malline tarkoittaa että kuka hyvänsä voi saattaa sen loppuun.
Spore Creatures on myös puhelimessa. Peli on ainakin seuravissa puhelinmalleissa:
  • Nokia C5

(Voit lisätä puhelinmalleja, jos puhelimessasi on kyseinen peli.)

Pelin kulku Muokkaa

Aloitat pelin rannalta, josta saat ensimmäisen osan: Jalan. Kun olet saanut jalan ja kiinnittänyt sen editorissa voit kävellä piikkejä pitkin luolaan. Luolasta löydät aluksi pieniä soluja, joita voit syödä. Voit syödä syödä solut näppäimestä 5 tai keskeltä. Sen jälkeen olet lähellä seuraavaa tasoa: Eden. Jokaisia tasoja on 3 ja 1 pomo/jätti taso. Sen jälkeen, kun olet voittanut pomon/jätti tason saat erikoisosan. Erikoisosia voi olla otuksellasi vain yksi kerrallaan. Kun olet tappanut tai liittoutunut muiden edenissä asuvien otusten kanssa saat erikoiskyvyn. Ensimmäisenä erikoiskykynä voit rikkoa kiviä, jolla pääset kahteen seuraavaan tasoon. Tasot ovat jäätikkö ja aavikko. Ystävysty tai tuohoa viholliset kaikista kentistä ja voita kummatkin pomot, niin pääset seuraavaan tasoon: Vuoristoon. Suorita vuoristo, niin pääset rakentamaan heinmon ja peli päättyy.

Ystävystyminen ja tappaminen Muokkaa

Voit ystävystyä tai tappaa toiset lajit tai voit tehdä molemmat.

Ystävystyä voit näppäimillä: Ylös,alas,keskelle,vasen ja oikea. Otus näyttää minne suuntaan ja paina nappia. Ystävystyminen menee aina samaa kiertoa samalla lajilla. esim. Ylös, alas, vasen, keskelle, ylös, alas, vasen, keskelle...

Tappaminen tapahtuu hyökkäämällä keski painikkeella. Taktikoi hyökkäys, sillä vastustaja on yleensä vähän vahvempi. Vastustajalla on kykyjä, mitä sinulla ei ole. Esimerkiksi myrkyttäminen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki