FANDOM

Heimopeli avautui Tämä artikkeli on heimopeliin liittyvä tynkä.
Ruoka heimopeli

Ruokaa heimopelissä.

Heimopelin valuutta Muokkaa

Heimopelissä valuuttana on DNA-pisteiden ja spore-taalereiden sijasta ruoka, Otukset säilyttävät ruokavarojaan majansa edessä. Ruoalla saa ostettua poikasia, työkalumajoja, soitinmajoja ja asemajoja. Ruokaa käytetään myös muiden heimojen lahjomiseen, mikä parantaa suhteita. Heimolaiset käyvät myöskin välillä syömässä ruokaa ja joskus villieläimet tai muut heimot saattavat tulla varastamaan sitä.

Ruoan saanti heimopelissäMuokkaa

Heimopelissä ruokaa voidaan hankkia useilla eri tavoilla, otusten ruokavaliosta riippuen. Lihansyöjät voivat hankkia ruokaa metsästämällä villieläimiä, kalastamalla, tai keräämällä lemmikin munia (Munat kelpaavat kaikille ruokavalioille mikä on hieman outoa kasvinsyöjien kohdalla). Kun taasen kasvinsyöjät voivat kerätä hedelmiä ympäristön kasveista ja kalastaessa ne keräävät kalojen sijasta merilevää. Kaikkiruokaiset voivat tietysti hyödyntää kaikkia ruoanhankintamenetelmiä, mikä tekee niillä pelaamisesta helpointa. Kaikki ruokavaliot voivat myöskin hankkia ruokaa varastamalla sitä toisilta heimoilta, tai saamalla lahjoja muilta heimoilta.

Erilaisia ruokia heimopelissä Muokkaa