FANDOM

Raunioplaneetta

Raunioplaneetta

Luoja Maxis

(Lisää saman käyttäjän sisältöä)

Luokitus Ei luokiteltu
Kuu Ei ole
Järjestyksessä
  • Raunioplaneetta
Tähtijärjestelmä Vaihtelee
Rohtotyyppi Tuntematon
T-Luokka Tuntematon
Kasvit/Otukset Tuntematon
Kehitystaso
Maan väri Vihreä
Veden väri Sininen
Ilman väri Sininen

Sijainti Muokkaa

Kiertää aina oman tähtijärjestelmän lähellä olevaa tähteä. Sitä ei voi kolonisoida, mutta joskus NPC-valtakunnat perustavat sinne siirtokuntia.

Tietoa Muokkaa

Avaruuspelin ensimmäisissä tehtävissä pelaaja löytää tuhoutuneen sivilisaation rauniot. Pian hän saa selville, että kropot ovat tuhonneet ne. Pian pelaaja skannaa ne, ja turvallisuusrobotit hyökkäävät hänen kimppuunsa luullen, että pelaaja on kropo. Tämä on ensimmäinen kerta koko pelissä, kun pelaaja pääsee käyttämään aseita muiden aluksiin.

Triviaa Muokkaa

  • Raunioplaneetta on osa avaruuspelin alku-opetusta.
  • Siellä ei ole rohtoa, mutta jos pelaaja onnistuu jotenkin tehdä sinne siirtokunnan, se tuottaa rohtoa.
    • Joskus bugit voivat luoda planeetalle valkoista rohtoa tuottavia rohtopurkauksia, joita ei voi hyödyntää.
  • Jos NPC-valtakunta kolonisoi planeetan, pelaaja voi ostaa sen ja se alkaa tuottaa rohtoa.
  • Se on hyvä paikka eläintarhaplaneetaksi, koska sillä ei ole muutakaan käyttötarkoitusta.
  • Jos planeetan jättää tarpeeksi pitkäksi ajaksi yksin, se voi kehittyä heimovaiheeseen. Mikäli heimo kehittyy vielä, planeetasta tulee mahdoton kolonisoida käyttämättä monoliittia. Tuhottu kaupunki voi joidenkin häiriöiden takia peittää kaupungin. Jotkut pelaajat ovat jopa havainneet planeetan kehittymisen avaruuspeliin.
  • Planeettaa asuttaneen lajin nimi vaihtelee joka pelissä, ja se vihaa pelaajaa automaattisesti.
  • Kun planeettaa asuttaneen lajin kanssa puhumisen lopettaa, voi hetkellisesti nähdä oman lajinsa kuvan kommunikaatioikkunassa. Tämä voi tarkoittaa lajin olevan omaa kotimaailmaa aiemmin asuttanut laji, sillä kotimaailmoista löytyy joskus temppeleitä.
  • Raunio voi olla jopa tuhoutunut ihmisten siirtokunta, sillä jotkut tuhoutuneista rakennuksista näyttävät pilvenpiirtäjiltä.

Planeettatyypit
Kuolleet: T0-Planeetta  · Jääplaneetta  · Laavaplaneetta  · Kiviplaneetta  · Vesiplaneetta  · Tuuliplaneetta  · Hiekkaplaneetta  · Kuumavesiplaneetta  · Sulaplaneetta

Asutettavat: T1-Planeetta  · T2-Planeetta  · T3-Planeetta  · Kotiplaneetta

Muut: Kuutioplaneetta  · Ihanneplaneetta  · Kraatteriplaneetta  · Raunioplaneetta  · Tallennusplaneetta  · Epäluonnollinen planeetta  · Tuhottu planeetta  · Kaasuplaneetta

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki