FANDOM

Poimittava esine on otuspelissä oleva esine, jonka voi poimia tarttuimilla. Niitä voi heittää, viedä pesään tai käyttää puolustautumiseen muita otuksia vastaan.

Luettelo Muokkaa

Kivi kädessä

Otus on löytänyt kiven.

Kepit Muokkaa

Keppejä voi käyttää lähinnä vain huumoritarkoituksiin, koska ne vahingoittavat otusta vain vähän. Jos kepin heittää toista otusta päin, otus suuttuu ja ilmestyy puhekupla, jossa lukee "@#$%!" sekä otus menettää yhden HP:n. Koska kepit ovat kevyitä, niiden avulla voi vaikka heittää hedelmiä puista tai johtaa otuksia ansoihin. Niitä voi myös viedä pesään.

Kivet Muokkaa

Kivet vahingoittavat otuksia enemmän kuin kepit, ja niitä voi käyttää jopa isoissakin taisteluissa. Niillä on jopa nopea tappaa jätti. Ne ovat kuitenkin niin painavia, ettei niitä saa heitettyä niin pitkälle kuin keppejä. Niillä on myös vaikea saada hedelmiä korkeista puista.

Tukit Muokkaa

Tukit ovat esineitä, joita pelaaja ei voi poimia. Niitä voi kuitenkin vierittää vaikka mereen. Jätit voivat poimia tukin.

Triviaa Muokkaa

  • Jos klikkaat otustasi samalla, kun otus pitää jotakin esinettä, otus lyö sen päähänsä.

Katso myös Muokkaa