FANDOM

      Saatoit myös etsiä artikkelia päivityksen tuomista osista.
DrPepperBot

Päivitys 1.06 on Sporen kuudes päivitys.

Tietoa Muokkaa

Päivitys 1.06 julkaistiin 4. tammikuuta 2010. Sen sai vain jos lisäsi SimProgramsiin tai Dr. Pepperin sivuille koodin, joka löytyi Dr. Pepper -pullojen korkeista. Päivityksen 1.06 loi Dr. Pepperin valmistaja. Päivitys sisälsi 14 uutta osaa, eli Botti -osat.

Kritiikki Muokkaa

Päivitys 1.06 ja Botti -osapakkaus sai paljon kritiikkiä, koska ne olivat saatavilla vain Yhdysvalloissa erityistarjouksen kautta. Yksi syistä, että Päivitystä 1.06 saattoi asentaa vain rajoitetun ajan oli, että Yhdysvaltain ulkopuolella asuvat pelaajat valittivat että "päivitys ei ollut saatavilla kaikille."

Päivityksen voi edelleen ladata ainakin SimPrograms -sivustolta myös Yhdysvaltain ulkopuolella. Bottiosista tehdyt luomukset voivat kuitenkin nähdä vain osat ladanneet pelaajat. Ei ole varmaa, näkyvätkö otukset kaikille päivityksen ladanneille vai vain Dr. Pepperiltä virallisesti ladanneille.

Ongelmat Muokkaa

  • Jos Spore Galaksissa kuhisee -lisäosan asentaa päivityksen lataamisen jälkeen, peliin saattaa tulla ongelmia. Ongelmia voi estää, jos lataa ensin GK:n ja vasta sitten päivityksen. Ongelmia on ilmennyt, vaikka päivityksen pitäisikin tukea Galaksissa kuhisee -lisäosaa.
    • Seuraava lataustapa voi aiheuttaa ongelmia: Spore > Päivitys 1.06 > Galaksissa kuhisee
    • Seuraava lataustapa on turvallisempi: Spore > Galaksissa kuhisee > Päivitys 1.06
  • Jos päivityksen lataa SimProgramsista, jaetut otukset eivät näy kaikille (kortin nurkassa näkyy pieni lukon kuva, taustat voivat bugittaa tms.)
  • Botti -suut eivät anna Laulu -kykyä kuten muut suut. Otuksella voi olla vaikea ystävystyä, sillä laulu on lähes kaikilla otuksilla, joillakin parhaana taitona.

Päivitykset
Päivitys 1.01 · Päivitys 1.02 · Päivitys 1.03 · Päivitys 1.04 · Päivitys 1.05 · Päivitys 1.05.0001 · Päivitys 1.06
De-Authorization Tool · Expanded Travel Radius

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki