FANDOM

Päivitysotus 1

Päivitys 1.05 on Sporen viides päivitys. Saadaksesi tämän päivityksen, sinun tulee vain käynnistää Spore sen jälkeen kun tämä päivitys on ilmestynyt, niin Spore lataa ja asentaa tämän päivityksen automaattisesti.

Jos et asentanut EADM:iä kun asensit Sporen voit ladata ja asentaa sen täältä.

Sisältö Muokkaa

Spore Muokkaa

  • Epäsymmetria on nyt saatavana otuksille. Lisätietoa uudesta asymmetriaominaisuudesta on saatavana täältä (Englanniksi).
  • Tämä päivitys korjaa muutamia kaatumisia avaruuspelissä.
  • Monia parannuksia avaruuspeliin, mm. katastrofien määrän vähentyminen kaikilla vaikeustasoilla, muutoksia vaikeaan pelimuotoon, kauppareittien maksimimäärän kasvaminen ja muutoksia ritarien työkalujen avaamiseen.
  • Luoja-aikajana näkyy oikein kaikilla luomustyypeillä, jotka on jaettu tämän päivityksen jälkeen.
  • Lisätty huijauskoodi, joka sallii editorien viedä otuksia Collada-muodossa, jotta niitä voisi käyttää Mayassa. Käyttäjien tulee hyväksyä tätä koskeva EULA-sopimus. Uusi huijauskoodi on lisätty, jonka avulla voi sallia korkeimman mahdollisen grafiikkatason kulkuneuvojen värityksille, mikäli koneen grafiikkasetukset sen sallivat.
  • Ongelma korjattiin, missä luomukset katoaisivat, mikäli käyttäjä sulkee pelin, kun lataus on kesken.
  • Korjattiin ongelma, missä saavutukset katosivat.
  • Korjattiin ongelma, missä joillain Sporepedian korteilla oli vääristynyt tausta.
  • Korjattiin ongelma, missä jotkut Kropojen tähtijärjestelmistä olivat saavuttamattomia.
  • Youtube-videot julkaistuvat nyt julkisina.
  • Parannuksia iskun toimivuuteen. Jos isku-osa asetetaan otuksen hännän päähän, ne huitovat hännällään, sen pelkän heiluttamisen sijaan. Lisäksi, mikäli isku-osa asetetaan päähän tai suuosan alapuolelle (pään ja suun väliin), otus tekee pääpuskun, osan heiluttelemisen sijaan.

Galaksissa kuhisee Muokkaa

  • Tämä päivitys tulee asentaa uudelleen Galaksissa kuhisee-lisäosan asennuksen jälkeen, myös, jos olet asentanut tämän päivityksen aiemminkin.
  • Voit nyt asettaa avatarin, EPH:n (NPC:n) (Eipelaajahahmon) ja kädessäpidettävät kohteet ilma-, maa- ja merikulkuneuvojen päälle Seikkailueditorissa. Hanki lisää tietoa täältä (Englanniksi).
  • Parannuksia Seikkailueditoriin, mm. kameran käyttäytymiseen klikattaessa oikealla hiiren painikkeella ja käyttöliittymään.
  • Korjattiin ongelma, missä avatut portit saivat virheellisen fysiikkarungon.
  • Joitain käyttäjien ilmoittamia kaatumisia on korjattu.

OngelmatMuokkaa

  • Rakennukset, jotka on asetettu veden päälle seikkaluissa ennen tätä päivitystä menettivät käyttäjän tekemät kulmamuutokset. Tämä voi tehdä joistain seikkailuista pelaamattomia.
  • Jotkin grafiikka-arvot voivat saada pelin kaatumaan, kun osaa asetetaan luomukseen. Tämä on todennäköisintä epäsymmetrisyyttä käytettäessä.

Päivitykset
Päivitys 1.01 · Päivitys 1.02 · Päivitys 1.03 · Päivitys 1.04 · Päivitys 1.05 · Päivitys 1.05.0001 · Päivitys 1.06
De-Authorization Tool · Expanded Travel Radius

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki