FANDOM

Pesä.png

Otus on juuri muuttanut uuteen pesään.

Kun laji otuspelissä on saavuttanut tietyn pisteen kehityksessä, pesän otukset tekevät muuton uuteen, tilavempaan pesään. Tällöin pelaajan tehtävänä on seurata maassa olevaa hiekkapolkua uuteen pesään. Joskus muuttoreitin varrella on saalistajia, tai joskus jopa jättejä, mutta myös muunlaisia otuksia. Usein muuttoreitti ei ole kovin pitkä ja se rajoittuu vain maanosaan, jossa pelaajan otus elää. Kun pelaaja saapuu muuttoreitin päähän, nähdään video, jossa otukset parantelevat uutta pesäänsä. Pesän vieressä on myös luurankoja, sillä pesää asuttanut laji on kokenut sukupuuton.

Ohjeita Muokkaa

  • Jos huomaa, että pesässä on muuton takia (tai muutenkin) liian vähän otuksia sen suojaksi, kannattaa lisätä kaikki paikalla olevat oman lajin otukset omaan laumaan. Seurauksena pesään syntyy uusia otuksia.
  • Polkua, joka vie uuteen pesään ei aina kannata seurata täsmällisesti sillä usein sen varrella on vaarallisia otuksia.
  • Koko pelivaiheen aikana otus muuttaa tasan 2 kertaa.
  • Myös muut lajit voivat muuttaa, mutta ne jättävät usein vanhaan pesään ainakin yhden otuksen. Kun pesässä on vain yksi otus, pesästä on helppo varastaa munia ravinnoksi turvallisesti.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki