FANDOM

Kamera Tämä artikkeli on kuvaton.
Voit auttaa lisäämällä siihen ainakin yhden tai kaksi kuvaa!

Sporen pelivaiheissa voi hyödyntää liittolaisia.

Otuspeli Muokkaa

Otuspelissä laumaansa voi saada jäseniä jos käyttää sosiaalisia toimintoja liittolaislajin jäseneen. Mitä suuremmat otuksen aivot ovat, sitä enemmän liittolaisia otus voi hankkia. Samaa tapaa käytetään myös avaruuspelin seikkailuissa.

Heimopeli Muokkaa

Heimopelissä heimo voi liittoutua toisen heimon kanssa soittamalla musiikkia toiselle heimolle. Myös heimon vaatetus voi antaa sosiaalisuuspisteitä ja nopeuttaa liittoutumista. Vihaisten heimojen kanssa ei voi liittoutua, joten niille pitää ensin antaa lahjoja. Kun heimon kanssa liittoutuu, ne antavat sinulle lahjoja ja voivat jopa auttaa, jos vihamielinen heimo hyökkää kylääsi.

Sivilisaatiopeli Muokkaa

Sivilisaatiopelissä toisten kansakuntien kanssa voi liittoutua antamalla heille lahjoja, kehumalla heitä, luomalla kauppareittejä ja hyökkäämällä kansakunnan vihollisten kimppuun. Jos kaikki viholliset on tuhottu ja jäljellä on liittolaiisia, ne liittyvät automaattisesti kansakuntaasi.

Avaruuspeli Muokkaa

Avaruuspelissä voi luoda liittolaisia, jotka hyökkäävät pelaajan vihollisten kimppuun, antavat lahjoja, antavat liittolaisaluksia ja opettavat oman filosofiansa jos pelaaaja haluaa. Liittolaisten hankkimiseksi voi maankaltaistaa näiden planeettoja, suorittaa tehtäviä, antaa lahjoja, käyttää onnellisuussädettä jne.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki