FANDOM

Liha on "ainetta", josta kaikki Spore-otukset on tehty. Se on lihansyöjien ruuanlähde.

Solupeli Muokkaa

Soluja tappamalla vapautuu lihapaloja (3 tai enemmän). Näitä voi syödä vain leuat -suulla. Lihapaloja voi löytää myös kellumasta, mutta se tulee harvinaisemmaksi kun solu kehittyy.

Otuspeli Muokkaa

Kun tappaa otuksen, sen lihan voi syödä. Otus voi olla myös raadonsyöjä, jos etsii kuolleita otuksia, mutta se on melko vaikeaa. Jos lihaa jättää yksin pitkäksi aikaa, se pilaantuu. Liha on otuspelissa lihansyöjien tärkeä ruoka, mutta myös kaikkiruokaiset voivat syödä sitä. Jos kasvinsyöjä koittaa syödä lihaa, se oksentaa sen heti ja nälkä vain pahenee. Jos jätti tappaa otuksen, se voi syödä sen yhdellä puraisulla kuten solu syö lihanpalan.

Heimopeli Muokkaa

Tappamalla villieläimiä heimo saa ruuakseen lihaa. Se on vaikein ruoka, jota voi kerätä, sillä sen saamiseksi täytyy käyttää aseita. Jätin tappamisesta saa todella paljon lihaa.

Spore Galaksissa kuhisee Muokkaa

Lihaa voi asettaa seikkailuihin Spore Galaksissa kuhisee -lisäosassa.

Poistetut pelivaiheet Muokkaa

Lihaa ei olisi esiintynyt molekyylipelissä. Sitä olisi ollut vesipelissä ja mahdollisesti kaupunkien ruuanlähteenä kaupunkipelissä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki