FANDOM

Heimopeli avautui Tämä artikkeli on heimopeliin liittyvä tynkä.
Lemmikkejä

Lemmikkejä.

Lemmikit ovat otuksia, jotka heimo on kesyttänyt. Ne esiintyvät vain heimopelissä. Ne elävät lemmikkiaitauksessa heimon majan takana. Siellä voi olla korkeintaan 3 lemmikkiä, jotka munivat munia joita heimon jäsenet voivat kerätä ruuakseen. Sekä lihansyöjät, kasvinsyöjät että kaikkiruokaiset voivat syödä niitä. Jos laumassa oli otuksia kun kehittyi otuspelistä heimopeliin, lauman muut jäsenet muuttuvat lemmikeiksi elleivät ne ole omaa lajia. Tätä voi hyödyntää ottamalla kaappareita omaan laumaansa otuspelissä, jolloin niistä tulee vahvoja lemmikkejä heimopelissä.

Kun vihollisheimo hyökkää kylään, lemmikit puolustavat sitä. Jos planeetalle laskeutuu avaruusalus heimopelin aikana, se sieppaa yleensä ainakin yhden lemmikin. Lemmikit eivät osaa parantaa itseään, vaan samaanin pitää tehdä se.

Kesyttäminen Muokkaa

Jos haluaa lemmikin, ensin pitää kesyttää jokin villieläin. Otuksen kesyttämiseen vaaditaan 15 ruokayksikköä. Sitten pitää lähettää heimon jäsen otuksen luo sosiaalisessa tilassa ja klikata otusta. Heimolainen menee otuksen luokse luu kädessa ja antaa sitä otukselle. Kaikki pesän otukset alkavat pitää heimosta. Jos lemmikkien aitauksessa on tarpeeksi tilaa, kesytetystä otuksesta tulee pelaajan lemmikki.

Katso myös Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki