FANDOM

Kuutioplaneetta

Keinotekoisesti kuivatettu kuutioplaneetta, joka ei kestä kauaa

Kuutio

Kuutioplaneetta

Kuutioplaneetat ovat kummallisia kuution muotoisia planeettoja, jotka lisättiin peliin päivityksessä 1.02 Nämä planeetat lisättiin peliin vain huumorin takia, ja niille voi perustaa siirtokuntia. Ne voivat olla mitä planeettatyyppia vain, ja villieläimet voivat joskus ylittää kuution reunan. Kuutioplaneettoja ei näy tähtijärjestelmissä, jossa on käyty tai jotka on asutettu ennen päivitystä. Niitä on kuitenkin melko helppo löytää galaksin muista osista, ja joskus niillä asuu tietoisia otuksia.

TriviaaMuokkaa

  • Pelaajat voivat luoda kuutioplaneettoja itse käyttäen maanmuokkaustyökaluja (kuten Tasoita maastoa), mutta se on vaikeaa ja aikaavievää.
  • Kuutioplaneettoja voi luoda myös Spore Galaksissa kuhisee -pelin avulla.
  • On teoriassa mahdollista tehdä synteettisesti nesteettömiä jää- ja laavakuutioplaneettoja kuten kuvassa.
  • Kuutioplaneetta on helppo tunnistaa, koska niiden kartalla on viivoja joiden keskellä on ympyränmuotoisia meriä.
  • Vedetöntä kuutioplaneettaa (kuvassa) ei voi löytää luonnollisesti Spore-Galaksista. Sellaisen voi kuitenkin luoda laskemalla T-pisteen ylhäältä täysin alas. Tällainen planeetta ei kuitenkaan kestä kauaa; kun lähdet planeetalta pois ja tulet takaisin, kuutioplaneetta on muuttunut takaisin vesikuutioplaneetaksi.

thumb|300px|left

GalleriaMuokkaa

Planeettatyypit
Kuolleet: T0-Planeetta  · Jääplaneetta  · Laavaplaneetta  · Kiviplaneetta  · Vesiplaneetta  · Tuuliplaneetta  · Hiekkaplaneetta  · Kuumavesiplaneetta  · Kuumakiviplaneetta  · Sulaplaneetta

Asutettavat: T1-Planeetta  · T2-Planeetta  · T3-Planeetta  · Kotiplaneetta

Muut: Kuutioplaneetta  · Ihanneplaneetta  · Kraatteriplaneetta  · Raunioplaneetta  · Tallennusplaneetta  · Epäluonnollinen planeetta  · Tuhottu planeetta  · Kaasuplaneetta