FANDOM

Kropo

KropoUFO.png

 Luoja Maxis

(Lisää saman käyttäjän sisältöä)

Omistajalaji Kropot
Toiminnot Megakoon protoniohjukset, Suuri pulssitykki, loputtomat Megasuuret korjauspakkaukset
Kunto - Liittolainen 3,600 HP
- Alus (Hyök.) 2,000 HP
- Alus (Puol.) 800 HP
- Emoalus (Puol.) 2,700 HP
Huomioitavaa Voimakkain NPC-alus

Kropo on tehokkain Sporen NPC-avaruusalus.

Tietoja Muokkaa

Kropo on koko Sporen paras ja tehokkain avaruusalus. Näillä aluksilla on korkeimmat HP-pisteet kaikista ei-pelaajan avaruusaluksista, ja niitä omistavat vain Kropot. Uskotaan, että näiden alusten matkustamisväli ei kutistu edes lähellä Galaksin keskusta, luultavasti koska ne ovat koko pelin voimakkaimman valtakunnan aluksia ja siksi että ne valmistanut laji omistaa teknisesti Galaksin keskuksen, jolloin he ovat oppineet kiertämään keskuksen aiheuttaman häiriön. Aluksilla on melko varmasti rajattomat megakoon korjauspaketit. Liittolaisaluksilla on 3600 HP, mutta tavallisilla NPC-emoaluksilla vain 2700 HP. Tämä tekee niistä ehdottomasti parhaan aluksen koko pelissä.

Aseet ja kyvyt Muokkaa

  • Paras kunto 3,600 HP
  • Loputtomat Megasuuret korjauspakkaukset
  • Megakoon protoniohjukset
  • Suuri pulssitykki
  • Lähes yhtä nopea kuin pelaajan alus

Tuhoaminen Muokkaa

Kropoavaruusalus.png

Kropo.

Kropoavaruusalukset ovat hyvin pelottavia vastustajia. Niitä tuhotessa on viisainta käyttää antimateriaohjuksia tai megakoon protoniohjuksia. Loputtomat megakoon kuntoparannukset eivät tee niiden tuhoamista yhtään helpommaksi. Alukset käyttävät korjauspaketin aina menetettyään puolet kunnostaan. Paras tapa tuhota alus on Hit & Run -tyyli: kiertää planeettaa ja ampua alusta sen tullessa kohdalle ollen kokoajan liikkeessä. Näin pääsee nopeasti pakoon. Toinen tapa on kiertää alusta ympyrää ja ammuskella.

Jäljennökset Muokkaa

Jos menet Sporepediaan ja laitat hakusanaksi Grox spaceship (englanninkielinen nimi) niin näet, että on tuhansia ihmisiä jotka ovat jäljentäneet Kropoja. Jos haluat tehdä yhden, sinun on tiedettävä tarkaan mitä osia pitäisi käyttää ja mihin. Joillakin ihmisillä Kropon PNG-kuvan vieminen editoriin ei toimi. Jotkut ihmiset ovat luoneet Kroponsa viemällä juuri oikeat osat juuri oikeaan paikkaan. Jotkut ovat jopa hakkeroituja.

Kropojen avaruusalukset otus- ja heimopelissä Muokkaa

Otuspelissä ja heimopelissä toisinaan planeetalle laskeutuu alus, joka sieppaa sen kasveja ja otuksia. Joskus nämä alukset voivat olla Kropojen avaruusaluksia. Otuspelissä voi myös nähdä maahan pudonnen aluksen. Jos tämä on Kropojen, sen ympärillä leijuu myrkyllisiä pinkkejä pilviä. Nämä eivät kuitenkaan vaikuta pelaajaan.

Kropot
Kropot · Taksonominen luokittelu · Kropojen kulkuneuvot · Kropojen rakennukset · Kropojen historia · Triviaa Kropoista · Kropon osat · Kropojen avaruusalus · Kropovaltakunta · Kropojen tunnusmusiikki
Expanded Travel Radius · Galaksin keskus · Pirunpolkka · Kropontorjuja

Liittyvä sisältö: Tuhoisa tauti · Infestation - Dronox Invasion · Pootox · Pootoxikomentaja · Ötökkäri · Punkki · Talsija · Ilmatalsija · Infektiokapseli

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki