FANDOM

Kristalli -sarja on sarja planeetanmuokkaimia. Siihen kuuluvat:

  • Kristallikanjoni: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität kristallikanjonille aloituspisteen ja suunnan.
  • Kristallikuilu: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität kristallikuilulle aloituspisteen ja suunnan.
  • Kristallikukkula: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan kristallikukkuloita.
  • Kristallikolo: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan kristallikoloja.
  • Kristalliylänkö: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan kristalliylänkojä.
  • Kristallivuori: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität kristallivuorille aloituspisteen ja suunnan.
  • Kristallitasanko: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan kristallitasankoja.
  • Kristallijoki: Napsauta ja vedä planeetan pinnalla, niin määrität kristallijoille aloituspisteen ja suunnan.
  • Kristallimeri: Käytä planeetalla, niin pääset maankaltaistamaan kristallimeriä.

Hankkiminen Muokkaa

Planeetanmuokkaimia voi kerätä sieppaamalla niitä planeetoilta. Jos planeetasta lähtee keltaista singaalia, planeetalla voi olla planeetanmuokkain - kyseessä voi tosin olla myös värityslaite, harvinaisuus tai kaappareiden tekemä ansa.

Aluksen työkalut