FANDOM

Hyöteiset ovat pieniä, lentäviä otuksia. Niiden kanssa ei voi ystävystyä eikä niitä voi tappaa. Kapteeni voi kutsua hyönteisiä Spore Galaksissa kuhisee -lisäosassa Ötökutsuimella. Itikat hyökkäävät sen otuksen kimppuun, jonka kimppuun ne kutsuttiin.

Kärpäset Muokkaa

  • Kärpäsparvia voi löytää otuspelissä kuolleiden otusten maatuneiden ruumiiden ympärillä.
  • Kärpäset ovat tehoste Spore Galaksissa kuhisee -lisäosan seikkailueditorissa.
  • Ötökutsuin kutsuu otusten kimppuun hyönteisiä, jotka ovat luultavasti kärpäsiä.
  • On olemassa Harvinainen fossiili, joka muistuttaa kuollutta moskiittoa.

Mehiläiset Muokkaa

  • Spore Ihkut ja iljetykset -lisäosa lisää koekävelyyn uusia animaatioita. Yksi niistä on mehiläiset. Se saa mehiläisparven hyökkäämään otuksen kimppuun.
  • Mehiläiset ovat tehoste Spore Galaksissa kuhisee -lisäosan seikkailueditorissa.

Muut Muokkaa

  • Seikkailueditorissa on myös muita hyönteismaisia efektejä, kuten "Perhoset" ja "Tulikärpäset". Vaikka efekti ei näytäkään itse otusta, siellä on silti "Hämähäkinverkko" -efekti.
  • Spore-Galaksissa on monta hyönteismäistä lajia, kuten Kropojen alaiset, Ötökkärit.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki