FANDOM

"Meidän pyrkimyksenämme on levittää elämää kaikkialle galaksiin. Maailmoista, johon istutamme elämää, tulee paitsi koteja meidän lajillemme myös turvapaikkoja eläimille. Näin lajit säilyvät, vaikka tuho kohtaisi muita maailmoja."
~Elämänkivi 3

42,2
"Käytä tätä planeetalla, niin voit maankaltaistaa sen hetkessä täysin."
180px-BlastOfLife

Elämänsauva laukaistaan.

Elämänsauva (tunnettu myös "Genesis-Laitteena") on tavara joka annetaan pelaajalle kun hän pääsee ja menee sisään galaksin keskustaan. Kun sauvaa käyttää planeetalla, planeetta maankaltaituu nopeaa T-Piste 3 (T3), jonka kanssa siitä tulee myös täytetty ekosysteemi. Se voi myös täydellisesti pysäyttää ekosysteemin tuhon alun yhdellä iskulla. Maankaltaistuksen vaikutus on todella vaikuttavaa.

Harmillisesti, Sitä voi käyttää vain 42 kertaa (vertaus kirjaan Linnunradan käsikirja liftareille) eikä sitä voi ladata ilman jonkinlaista huijausta/modia. Jos haluat saada maankaltaistus, eläintieteilijä, tai ekosankari merkkejä käyttämällä elämänsauvaa, se ei toimisi.

Video Muokkaa

Spore - The Staff of Life01:16

Spore - The Staff of Life

ViittauksetMuokkaa

  • Elämänsauva on rajoitettu 42 käyttämiseen, joka on vertaus Linnunradan käsikirja liftareille, jossa 42 on vastaus elämään, universumiin, ja kaikkeen.
  • "Genesis-Laite" on laite samoilla tuntomerkeillä Star Trek II: The Wrath of Khanissa.

BugiMuokkaa

Tällä hetkellä, kun käytät sauvaa, eräät piirteet eivät päivity, kuten planeetan veden korkeus, ellet ole käyttänyt toista maankaltaistuslaitetta kuten pilvisiepparia, Joka simppelillä puolen-sekunnin klikkaamisella päivittää veden pinnan kunnolla ja muutokset veden korkeuden ja maankaltaistuksen mukana hankittu erillainen ilmapiiri ja lämpötila. Kun teet tämän samaan aikaan kun käytät Elämänsauvaa tai sen jälkeen päivittää kunnolla tasot. Elämänsauva voi myös aiheuttaa merkittävän bugin. Joittenkin pelaajien peleissä, Kun T-pisteet saavuttavat T2 tai T3:n peli jää jumiin ja kaatuu.

TriviaaMuokkaa

  • Elämänsauva pohjautuu Genesis-laitteeseen Star Trekistä.
  • Sporen galaktinen versio galaktisesta käsikirjasta, manuaali virheellisesti väittää Elämänsauvaa "Valonsauvaksi".

HankkiminenMuokkaa

Tämän työkalun saa Teuvolta Galaksin keskustasta.

Aluksen työkalut