FANDOM

BetterSpore
Sporemod.png
BAD DATA.png

BetterSpore osilla luotu otus

BetterSpore on yksi tunnetuimmista Sporen modeista. Versio 1.5.1 julkaistiin 13. maaliskuuta 2009 ja versio 1.6 Spore Galaksissa kuhisee -lisäosan julkaisemisen jälkeen. Sen asentaminen on täysin ilmaista, mutta modi tarvitsee toimiakseen alkuperäisen Spore -pelin.

Osat Muokkaa

BetterSpore lisää otuseditoriin 40 salaista soluosaa, 10 Kropo-osaa ja 10 täysin uutta osaa. Myös pelissä jo mukana olleita osia säilyy editoreissa. Lista osista:

Muut lisäykset Muokkaa

BetterSpore sisältää myös suuria muutoksia otuspeliin ja avaruuspeliin, ja pieniä muutoksia muihin vaiheisiin. Grafiikkaa on paranneltu ja mm. avaruusalukseen on lisätty 25 uutta työkalua. BetterSpore muuttaa pelin jotkut asiat englannin kielelle.

Harvinaisuudet Muokkaa

Scrolls of BetterSpore -sarja

Otuspeli Muokkaa

BetterSpore muokkaa otuspelissä jättejä heikoimmiksi, mutta ne kulkevat laumoissa. Samoin Kaapparit. Modi muuttaa tavalliset otuksien HP:n 40. (Omaa otusta lukuun ottamatta.) Tuhotaksesi toisen lajin sinun on tapettava 7-8 lajin jäsentä. Jos haluat lajin liittolaiseksi, sinun on saatava 7 otusta ystäväksi.

Avaruuspeli Muokkaa

Avaruuspeliin BetterSpore lisää avaruusalukseen laitteita. Lista laitteista:

  1. Seurustelu:
  1. Aseet:
  1. Siirtokunnan perustaminen
  1. Ilmakehän muokkauslaitteet
  1. Avaruusaluksen ominaisuudet

Aiheesta muualla Muokkaa

Häiriöt Muokkaa

BetterSpore voi muuttaa kaiken mitä ei ole vielä löytänyt nimelle BAD_DATA. Bugin voi kuitenkin korjata muuttamalla Sporen englannin kielelle.

Triviaa Muokkaa

  • BetterSpore muuttaa piikin tehon isku 1:stä isku 3:een.
  • BetterSpore muuttaa Hetulan laulun taso 2 ja puraisun taso 0.
  • BetterSpore muuttaa Leuan laulun taso 0 ja puraisu taso 2.
  • BetterSpore ottaa Sähköstä pois hurmaamisen ja laittaa tilalle sylkeminen taso 1 ja poseeraus taso 1.
  • BetterSpore muuttaa taso 5 myrkyn ampumaan samanlaisia tulipalloja, kuin jätti.
  • Avaruusaluksen ominaisuuksiin kuuluvat Ultra -sarjan tuotteet ovat vain lastiruumaa, energiamäärää ja aluksen HP -määrää kasvattavia peruspelissä olevien versioiden parannuksia.
  • BetterSpore muuttaa siirtokuntapaketin ammukset loputtomiksi. Sama toimii myös lähes kaikkiin muihin siirtokuntien laitteisiin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki