FANDOM

Ansiomerkit      
Henkivartija · Älykkö · Kapteenin ansiomerkki · Tuhoaja · Keräilijä · Siirtokuntalainen · Valloittaja · Diplomaatti · Ekosankari · Taloustieteilijä · Valtias · Seikkailija · Tähtikiertolainen · Midas · Rahtari · Joka paikan höylä · Huijari · Kaupantekijä · Suorittaja · Planeettamaakari · Turisti · Persoonallisuushäiriö · Maankaltaistaja · Kulkukauppias · Matkailija · Sodanlietsoja · Tutkimusmatkailija · Eläintieteilijä · Kropontorjuja · Pirunpolkka

Keskeneräinen Tämä sivu on keskeneräinen.
Toisin kuin {{Muokataan}}, tämä malline tarkoittaa että kuka hyvänsä voi saattaa sen loppuun.

Luettelo ansiomerkeistä Muokkaa

Suurimmalla osalla ansiomerkeistä on viisi tasoa, joista jokaisen saavuttaminen tarvitsee enemmän vaivaa. Katso ansiomerkin sivua, niin saat lisätietoa esimerkiksi miten sen saa. Jotkut pelaajat ovat laskeneet, että ansiomerkkejä on 134. Pelin mukaan niitä on kuitenkin saavutettavissa 139. Nämä loput viisi voisi saada kokoelmien keräämisestä. Sporen ohjekirja sanoo, että joidenkin kokoelmien keräämisestä voi saada ansiomerkin.

Nimi Kuva Pelin selitys Kuinka saada
Henkivartija Henkivartija Ansiomerkki "Olet seisonut taistelussa XX ystävän rinnalla." Puolusta liittolaisiasi kaappareiden ja muiden valtakuntien hyökkäyksiltä.
Älykkö Älykkö Ansiomerkki "Olet kohottanut XX lajia heimotasolle." Kehitä otuksia heimotasolle monoliiteilla.
Kapteenin ansiomerkki Kapteenin ansiomerkki Ansiomerkki "Olet osoittanut taitosi avaruusaluksen kapteenina." Suorita ensimmäinen harjoitustehtävä (tai skippaa se).
Tuhoaja Tuhoaja Ansiomerkki "Olet suorittanut XX tuhoamistehtävää." Suorita tuhoamistehtäviä.
Keräilijä Keräilijä Ansiomerkki "Olet kerännyt XX muinaisjäännettä." Löydä uusia harvinaisuuksia.
Siirtokuntalainen Siirtokuntalainen Ansiomerkki "Olet sijoittanut XX siirtokuntarakennusta." Aseta siirtokuntiisi rakennuksia.
Valloittaja Valloittaja Ansiomerkki "Olet valloittanut XX planeettaa." Valloita planeettoja toisilta valtakunnilta.
Diplomaatti Diplomaatti Ansiomerkki "Olet solminut XX liittoa." Julista uusia liittoja.
Ekosankari Ekosankari Ansiomerkki "Olet välttänyt XX luonnonkatastrofia." Pelasta planeettoja ekokatastrofeilta.
100px|Taloustieteilijä Taloustieteilijä Ansiomerkki "Olet ostanut XX aurinkokuntaa." Osta tähtijärjestelmiä kauppareittien avulla.
Valtias Hallitsija Ansiomerkki "Olet laajentanut XX aurinkokuntaan." Laajenna valtakuntaasi uusiin tähtijärjestelmiin.
Seikkailija Seikkailija Ansiomerkki "Olet tutkinut XX aurinkokuntaa." Matkusta tähtijärjestelmiin. Sinun pitää zoomata järjestelmään, pelkkä tähdelle matkustaminen ei riitä.
Tähtikiertolainen Tähtikiertolainen Ansiomerkki "Olet lentänyt XX tähdelle." Lennä tähtien välillä.
Midas Midas Ansiomerkki "Olet kerännyt XX Spore-taaleria." Ansaitse tietty summa Spore-taalereitä käteen.
Rahtari Rahtari Ansiomerkki "Olet suorittanut XX kuljetustehtävää." Suorita kuljetustehtäviä.
Joka paikan höylä Joka paikan höylä Ansiomerkki "Laitteita ostettu: XX." Osta laitteita avaruusalukseesi.
Huijari Huijari Ansiomerkki "Huijari!" Käytä koodeja pelissä.
Kaupantekijä Kauppias Ansiomerkki "Olet käynyt kauppaa XX Spore-taalerin edestä." Myy rohtoa ja harvinaisuuksia muille valtakunnille.
Suorittaja Suorittaja Ansiomerkki "Olet suorittanut XX tehtävää." Suorita tehtäviä. Kaikentyyppiset lasketaan.
Planeettamaakari Planeetta-artisti Ansiomerkki "Olet käyttänyt XX planeetanmuokkainta." Käytä planeetanmuokkaimia.
Turisti Turisti Ansiomerkki "Olet tehnyt XX kappaletta kosmisia löytöjä." Käy galaksin esineillä.
Persoonallisuushäiriö Persoonallisuushäiriö Ansiomerkki "Olet vaihtanut persoonallisuutta XX kertaa" Muuta valtakuntasi filosofiaa.
Maankaltaistaja Maankaltaistaja Ansiomerkki "Olet kohottanut XX planeetan maankaltaisuusluokkaa." Nosta planeetan T-pisteitä. Elämänsauvan käyttöä ei lasketa.
Kulkukauppias Kulkukauppias Ansiomerkki "Olet perustanut XX kauppareittiä." Luo kauppareittejä toisten valtakuntien kanssa.
Matkailija Matkailija Ansiomerkki "Olet luonut viestintäyhteyden XX valtakuntaan." Tee yhteys toisiin valtakuntiin.
Sodanlietsoja Sodanjulistaja Ansiomerkki "Sotia aloitettu: XX." Aloita sotia. Tämän ansiomerkin saa helposti ansaitsemalla Pirunpolkka -ansiomerkin.
Tutkimusmatkailija Tutkimusmatkailija Ansiomerkki "Olet löytänyt XX ihanneplaneettaa." Etsi ihanneplaneettoja.
Eläintieteilijä Eläintieteilijä Ansiomerkki "Olet täyttänyt XX ekosysteemiä." Täytä planeettojen ekosysteemejä.

Piilotetut Muokkaa

Nämä ansiomerkit näkyvät ? -korttina.

Nimi Kuva Pelin selitys Kuinka saada
Kropontorjuja Kropontorjuja Ansiomerkki "Olet kukistanut mahtavat kropot. Onko elämässä enään lainkaan haastetta?" Tuhoa Kropot
Pirunpolkka Pirunpolkka Ansiomerkki "Liittouduit kropojen kanssa. Olemmeko me sittenkin pahan palveluksessa?" Liittoudu Kropojen kanssa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki