FANDOM

Keskeneräinen Tämä sivu on keskeneräinen.
Toisin kuin {{Muokataan}}, tämä malline tarkoittaa että kuka hyvänsä voi saattaa sen loppuun.

Ennen avaruuspeliä Muokkaa

Pelaaja voi hyökätä heimojen kimppuun sivilisaatiopelissä, mutta vaikka viljaympyröitä ja avaruusaluksia voikin nähdä heimo- ja otuspeleissä, avaruusoliot eivät voi vallata pelaajan sivilisaatiota. Heimo- ja otuspeleissäkin alukset vain pelottelevat otuksia. Avaruustason pelaajat eivät voi valloittaa sivilisaatiotasoisia planeettoja, vain tuhota ja uudelleenasuttaa ne.

Kun aloittaa valloitusta sivilisaatiopelissä, omistaa vain yksinkertaisia aseita. Mutta ajan kuluessa pelaaja saa parempaa varustusta kuten superaseita ja enemmän maa- meri- ja ilmavoimia. Tällöin planeetan valtaus on helppoa.

Avaruuspelissä Muokkaa

Yhdessä pelin esittelyvideossa Will Wright hyökkäsi siirtokuntien kimppuun ja saa viestin toiselta lajilta. Vaikka viestin todellinen sisältö ei ollut selkeää, Wright sanoi, että nyt siirtokuntien omistajat hyökkäsivät hänen kotiplaneetalleen ja viesti oli avunpyytö hänen otuksiltaan. Viestissä luki: "Tervehdys! Nyt me Greevilit tulemme sinun kotimaailmaasi. Paras olla varuillaan!" Tämä oli sodanjulistus, jonka jälkeen lajit alkavat hitaasti mutta varmasti valloittaa pelaajan planeettoja, ja pelaajan pitää tehdä se ensin.

Avaruusolentojen invaasio toimii samalla tavalla kuin pelaajan hyökkäykset muiden lajien kimppuun. Hyökkääjän alukset pitävät kaupunkeja kohteenaan ja tulittavat, kunnes kaupunkien on pakko antautua. Viholliset hyökkäävät planeettojen kimppuun vain, jos ne ovat tarpeeksi lähellä. Silti Kropot voivat hyökätä minne tahansa galaksiin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki